NAJČŠĆA PITANJA I ODGOVORI
Kako se registrirati na agrobrisnik.ba?
Upute za registraciju možete pronaći na stranici Registracija.
Koje podatke moram unijeti za registraciju?
Da bi se registrirali morate unijeti svoju e-mail adresu, izabrati svoju jedinstvenu šifru. Također morate označiti jeste li fizičko ili pravno lice.
Mogu li kupovati ako nisam registriran/a?
Kupovinu na agrobrisnik.ba možete izvršiti i ako niste registrirani korisnik.
Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?
agrobrisnik.ba će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu. Obično sve pošiljke stignu u roku od 24/48 h od slanja. U vrijeme potrebno za dostavu nisu uračunati blagdani i neradni dani.
Kako mogu doći do artikala koje naručim na agrobrisnik.ba shopu?
agrobrisnik.ba vrši dostavu artikala na teritoriju cijele Bosne i Hercegovine, a naručenu robu možete preuzeti osobno u poslovnici Poljoprivredni centar AGRO-BRIŠNIK D.O.O na adresi Splitska 9, 80240 Tomislavgrad, BiH
Nisam siguran jeste li primili moju narudžbu?
Kopiju vaše narudžbe dobivate na svoju e-mail adresu. Istu možete isprintati.
Kako dostaviti artikle na adresu koja nije moja kućna adresa?
Prilikom finaliziranja Vaše kupovine, pojaviti će se kvadratić za biranje opcije da li želite da vaša kućna adresa također bude i adresa na koju želite da se dostave artikli. Dovoljno je samo odznačiti taj kvadratić i izaći će vam nova polja za unos adrese na koju želite da izvršite dostavu.
Što moram imati spremno kada dostavljač dođe na moju adresu?
Prilikom prijema pošiljke poželjno bi bilo da imate kopiju vaše narudžbe.
Što ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?
Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri jeste li na Vašoj adresi.
Šta je Internet prodaja i dostava?
Kupovina artikala preko stranice agrobrisnik.ba uz mogućnost dostave istih na adresu.
Pružate li podršku i uživo preko chata?
Da, pružamo. agrobrisnik.ba ima opciju online usluge korisnicima. Neko od operatera će pokušati da vam odgovori u što kraćem roku. Također nas možete kontaktirati putem telefonskog poziva na broj +387 (0) 34 354 635
Dostavljate li robu izvan Tomislavgrada?
Dostavu vršimo na teritoriju cijele Bosne i Hercegovine.
Proizvod koji želim kupiti nemate u zalihi, što mogu učiniti?
Potrebno je samo da kontaktirate naše osoblje putem online chata na društvenim mrežama ili na broj +387 34 354-635.
Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?
Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu.
Kako vratiti zaboravljeno ime ili šifru?
Prilikom prijave u donjem desnom uglu postoji link pod nazivom ”Zaboravili ste šifru?”. Kada kliknete na njega otvoriti će Vam se novi prozor gdje je dovoljno da samo ukucate Vašu e-mail adresu i imati ćete mogućnost postavljanja nove lozinke.
Promijenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrirati?
Ne, ne morate se ponovo registrirati. Potrebno je samo da ažurirate Vaš profil.
Kako promijeniti šifru?
Potrebno je samo da odete na Moj Profil gdje možete promijeniti svoju šifru.
Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla?
Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom možete nam se javiti na online chatu putem društvenih mreža, e-mail adresi: info@agrobrisnik.com.com ili na broj telefona: +387 34 354-635
Mogu li osobno doći u neku od Vaših poslovnica da vratim kupljeni artikl?
Artikle je moguće vratiti jedino u prodajnom centru na adresi Splitska 9, 80240 Tomislavgrad, BiH ili poslati putem brze pošte u čijem slučaju kupac snosi troškove transporta.
Što učiniti ukoliko ste unijeli pogrešne podatke za plaćanje?
Uplatu sa pogrešnim podacima nije moguće izvršiti, sustav agrobrisnik.ba blokira takve uplate.
Što učiniti ukoliko naručena roba nije došla na vrijeme?
U tom slučaju potrebno je obratiti se našem osoblju : +387 34 354-635.
Imam primjedbu na svoju narudžbu, gdje se trebam obratiti?
Možete nam se obratiti na mail info@agrobrisnik.com ili na tel +387 34 354-635.
Stigao mi je neispravan artikl, šta uraditi?
Dolaze li artikli koje želim kupiti sa stranice agrobrisnik.ba zajedno ili moram praviti odvojene narudžbe?
Koje god artikle želite kupiti sa stranice agrobrisnik.ba, svi idu u jednu jedinstvenu korpu tako da ne morate praviti odvojene narudžbe.
Zašto je potrebno unijeti sve podatke prilikom registracije?
Svi podaci su potrebni da bi mogli dostaviti kupljene artikle na Vašu adresu, ili u slučaju iznenadnih promjena da Vas možemo kontaktirati.
Kako pravim narudžbu?
Narudžbu pravite na stranici agrobrisnik.ba. Sve što je potrebno je da artikle koje želite kupiti ubacite u Vašu korpu i na kraju da finalizirate vašu kupovinu. Detaljnije upute možete pogledati na slijedećem linku.
Moram li prihvatiti oštećenu robu?
Prilikom preuzimanja robe koju ste naručili, preporučujemo Vam da odmah pregledate istu. Ukoliko uočite oštećenja možete nam se obratiti na mail info@agrobrisnik.ba ili na tel. 034/354 -635
Kolika je garancija na kupljeni artikl na stranici agrobrisnik.ba?
Garancija ovisi od davatelja garancije, a ukoliko postoji naznačena je na svakom artiklu.